سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی عضو شبکه شاد نیستند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: حدود ۲۸۰ هزار دانش‌آموز در خراسان رضوی از خدمات آموزشی در شاد بهره نمی‌برند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بخشی از این دانش آموزان عشایر و بقیه دانش آموزان روستایی یا مناطق محروم هستند که امکان استفاده از اینترنت و گوشی تلفن هوشمند ندارند.
 

او افزود: در تعامل با صدا و سیما برای این گروه در روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه محتوای آموزشی پخش می‌شود و از این طریق زیرپوشش آموزش از راه دور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: تعدادی درسنامه و خودآموز دروس تدوین و در میان این گروه از دانش آموزان توزیع شده است که ویژه دانش آموزان ابتدایی است.

خدابنده بیان کرد: چهار سری درسنامه تحت عنوان قاصدک یک تا چهار در بین دانش آموزان دیگر مقاطع توزیع شده و امکان دانلود متن این درسنامه‌ها هم برای همه فراهم گردیده است تا به این ترتیب خلاء موجود پر شود.

او تصریح کرد: تمامی معلمان و مدیران، محور اصلی کار خود را بر آموزش هرچه بهتر تمامی دانش آموزان متمرکز کرده‌اند و این تلاش را شایسته قدردانی می‌دانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی آموزش حضوری در مدارس تا اطلاع ثانونی تمام تمرکز بر موضوع آموزش غیر حضوری قرار دارد و دستورالعمل لازم به مدارس ارائه شده است.

هم اکنون خراسان رضوی یک میلیون و ۳۳۱ هزار دانش‌آموز دارد که معادل نه درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.