سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی وزارت دفاع

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در وزارت دفاع نیاز نیرو‌های مسلح را در نبرد‌های نوین شبکه محور برطرف می‌کند.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات الکترونیکی وزارت دفاع اظهار کرد: افتتاح امروز در ابعاد مختلف از بردهای کوتاه تا بالاترین بردها، هم‌چنین بیسیم‌های امنیتی و در آینده، سامانه‌های تلفن همراه و مانند آن قابل تولید خواهد بود که این حرکت آغاز شد.

وی افزود: آنچه از جهت کیفیت تولید در این خطوط مشاهده شده و تست‌های میدانی نشان می‌دهد که این کیفیت و امنیت در حد کمال به‌دست دانشمندان جوان و ارزشمند وزارت دفاع و بخش‌های دانش‌بنیان کشور فراهم شده و خواهد توانست نیازهای نیروهای مسلح را در سطح عالی تأمین کرده و ما را از بیگانگان بی‌نیاز کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: این خط تولید قطعا توانست ارتباط سامانه‌های گوناگون رزمی در زمین، هوا و دریا را یکپارچه کرده و سامانه‌های رزمی را با سامانه‌های پشتیبانی رزمی یکپارچه کند. این محصولات هم‌چنین می‌تواند سامانه‌های پشتیبانی‌کننده را به‌طور برخط و به‌هنگام فراهم کند که در ارتقا کیفیت نبردها و فرماندهی و کننرل در صحنه نبرد ارزش فوق‌العاده بالایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.