سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی بنیانگذار یاری رسانی به نیازمندان از طریق مواکب اربعین حسینی

مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور سردار سلیمانی را بنیانگذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و خدمت رسانی مواکب اربعین حسینی به مردم در سیلاب خوزستان و لرستان دانست.

سلیمان شکری مدیر امور استان‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در حاشیه کارگاه آموزشی و جلسه هم اندیشی مدیران جذب و برنامه ریزی ستاد بازسازی عتبات عالیات تابعه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایه گذار تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات و خدمت رسانی مواکب اربعین حسینی به مردم سیل زده خوزستان و لرستان بود.

او با بیان اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌های خوب مسئولان و مدیران ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان همواره در ردیف برترین‌های ستاد‌های کشوری قرار دارند، افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام ستاد بازسازی عتبات عالیات طرح توسعه حرم امام حسین (ع) مزین به نام مبارک حضرت زینب (س) بوده و این نامگذاری از عنایات حضرت زهرا (س) است.

شکری هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را هماهنگ کردن اقدامات و برنامه‌های جذب مشارکت‌های مردمی برای بازسازی عتبات مقدسه عنوان کرد.

شیخان مدیر برنامه ریزی جذب ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز به خبرنگار ما گفت: با توجه به تحلیل آمار و اطلاعات به دست آمده، عملکرد ۸ ساله ستاد خوزستان نشان دهنده مشارکت حداکثری مردم و عاشقان اهل بیت (ع) در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه بوده که به صورت مجدانه درحال افزایش است.

او با اشاره به اینکه با وجود تلاش‌ها و تدابیر اتخاذ شده در استان، تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات این ستاد تا پایان امسال امکانپذیر خواهد شد، اظهار داشت: همچنین با توجه به عملکرد خوب مواکب اربعین حسینی خوزستان در کمک رسانی به مردم آسیب دیده از حوادث، عملکرد آن‌ها در سطح کشور مثال زدنی است و ایجاد یک برنامه منسجم و هدفمند برای رسیدن به اهداف عالیه ستاد از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در تشریح اقدامات مواکب اربعین حسینی و خیرین مرتبط با این ستاد در مبارزه با کرونا و کمک رسانی به آسیب دیدگان از این ویروس به خبرنگار ما گفت: از ابتدای اسفند پارسال و همزمان با همه گیری این ویروس در کشور و استان، مواکب اربعین حسینی با همه توان برای مهار کرونا و کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر متاثر از کرونا شتافتند.

او با بیان اینکه همین مواکب در سیل و آبگرفتگی اخیر بندر امام خمینی (ره) با توان کامل و پخت و توزیع غذای گرم در خدمت مردم سیل زده بودند، تصریح کرد: مجموع کمک‌های مواکب به مردم در بحران کرونا و سیل اخیر بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.