سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربایجان شرقی صاحب خانه کاراته شد

به مناسبت دهه بصیرت و میثاق با ولایت خانه کاراته آذربایجان‌شرقی امروز چهارشنبه با حضور فرماندار شهرستان تبریز و مدیرکل ورزش و جوانان استان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بهروز مهدوی فرماندار تبریز ضمن بازدید از روند بازسازی محوطه مجموعه ورزشی تختی تبریز گفت: سنگ فرش کردن محوطه این ورزشگاه با استفاده از سنگ‌های موجود در معادن استان، می‌تواند اصالت و قدمت این مجموعه و همچنین سنگ‌های معدنی به کار رفته در آن را به رخ بکشد.

ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه کاراته یکی از رشته‌های ورزشی ریشه دار در تبریز و استان می‌باشدافزود: پیشکسوتان و قهرمانان بسیاری از این رشته ورزشی در سطح استان داریم و با تعاملی که بین ورزشکاران این رشته در استان سراغ داریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد روز‌های خوب و ورزشکاران مطرح کاراته استان خواهیم بود.

سعید نیکو خصلت سرپرست هیأت کاراته آذربایجان شرقی و عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در آیین افتتاح خانه کاراته استان از درخشش دوباره کاراته کاران استان در مسابقات مختلف ابراز امیدواری کرد و نوید روز‌های خوب برای کاراته استان داد.

در حاشیه این افتتاح، از محمد عطاپور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز جهت فعالیت در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی اداره ورزش و جوانان شهرستان تجلیل شد.

با افتتاح خانه کاراته آذربایجان شرقی اولین تمرین کاتای کاتاکا‌های استان در این سالن انجام شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.