سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان باختن ۱۰۳۴ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کردستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست دادند و مجموع متوفیان به یک‌هزار و ۳۴ نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون ۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شده اند و متأسفانه سه نفر دیگر از هم استانی‌هایمان جان خود را از دست دادند.

او افزود: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به یک‌هزار و ۳۴ نفر رسیده است و متأسفانه هم اکنون ۳۵ نفر بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

رضاعی بیان کرد: تاکنون ۴۰۸ نفر در سنندج، ۱۸۰ نفر در سقز، ۷۰ نفر در قروه، ۶۷ نفر در کامیاران، ۸۲ نفر در بانه، ۵۹ نفر در دیواندره، ۴۷ نفر در بیجار، ۱۰۲ نفر در مریوان، ۱۶ نفر در دهگلان و سه نفر در سروآباد جان باخته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۵۵ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند و انتظار داریم شهروندان همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنند در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.