سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۸۰ درصدی تردد‌ها در استان قزوین 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح تردد‌ها ۸۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از  ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، ۸۰ درصد تردد‌ها در قزوین کاهش یافته است، گفت: حدود ۱۰ هزار خودرو در استان در زمان محدودیت‌های کرونایی در قالب جریمه‌های نقدی و هدایت به پارکینگ اعمال قانون شده‌اند.

حبیبی افزود: فصل سرما کاملاً مستعد شیوع ویروس کرونا است و نباید از آن غافل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار عنوان کرد: رعایت اصول بهداشتی برای حفظ سلامتی مردم است و همه به این نتیجه رسیده‌ایم که راه شکست این ویروس همراهی همگانی است و الحمدالله امروز نیز این همراهی وجود دارد.

وی بیان کرد: همراهی مردم در این شرایط یک شرط اساسی است و سختگیری‌ها باعث کاهش بیماری شده و مردم هم امروز بیشتر از هر زمانی شرایط را درک کرده وبا مسئولین همراه شدند.

حبیبی عنوان کرد: نقش رسانه در مهار ویروس را نباید نادیده گرفت و بدون شک یکی از راهکار‌های همراه کردن مردم و ایستادگی در برابر این ویروس موزی و منحوس همراهی خوب، قابل تقدیر و بدون حاشیه رسانه‌های استان قزوین بود.

وی اضافه کرد: نمی‌توان نقش پررنگ طرح سردار شهید سلیمانی را نیز در این بین نادیده گرفت و بدون شک این طرح همچون یک واکسن برای جامعه عمل کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: یکی دیگر از نکاتی که رسانه‌های استان قزوین باید با ما همراهی کند تلاش برای عدم افزایش مصرف گاز است و امیدواریم اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت بگیرد.

وی عنوان کرد: همچنین در رابطه با تسهیلات کرونا اطلاع رسانی لازم صورت بگیرد تا بخشی از خسارت وارده از این ویروس به مردم برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به فرارسیدن امتحانات مدارس عنوان کرد: حفظ جان دانش آموزان برای ما بسیار واجب است و بر همین اساس به غیر از پایه‌های نهم و دوازدهم همه آزمون‌ها به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.