سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قلع و قمع ۵۰ باغ ویلای غیرمجاز در مشهد

مدیر جهادکشاورزی مشهد گفت: ۵۰ باغ ویلای غیرمجاز در منطقه دهشک مشهد قلع و قمع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امید طهماسبی‌زاده مدیر جهادکشاورزی مشهد گفت: در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی ۵۰ باغ- ویلای غیرمجاز در اراضی کشاورزی که در سطح ۱۷/۵ هکتار احداث شده بود قلع و قمع شد.

او افزود: اراضی زراعی و باغ‌ها به‌عنوان بستر تامین امنیت غذایی جامعه و بخشی از محیط زیست کشور از سرمایه‌های ملی جامعه است و بر اساس آموزه‌های دینی، فرهنگ ایرانی- اسلامی و قوانین کشوری، حفاظت از این عرصه‌ها وظیفه‌ای همگانی و تخریب و نابودی زمین‌های کشاورزی امری ناپسند، غیرقانونی و خلاف مصالح جامعه است.

مدیر جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: از این رو سازمان امور اراضی کشور صیانت از زمین‌های کشاورزی را به‌عنوان رسالتی دینی، فرهنگی و قانونی وظیفه خود می‌داند و با مشارکت تمامی شهروندان بر آن است تا در جهت حفظ منابع پایه و تامین امنیت غذایی جامعه از زمین‌های زراعی و باغ‌ها محافظت کند.

طهماسبی‌زاده بیان کرد: دراجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اراضی مشهد تیم نظارتی به صورت مستمر از مناطق مختلف بازدید می‌کنند و در صورت تخلف اخطار داده شده و در صورت عدم بازگشت به وضع سابق باید با هماهنگی واحد‌های مربوطه قلع و قمع و تخریب دیوارکشی‌های غیر مجاز و بدون مجوز هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام// ف.ک 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.