سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون دو و میدانی:

تلاش می‌شود سهمیه بیشتری در المپیک بگیریم

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: تا کنون دو سهمیه المپیک گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم ۵ یا۶ دوومیدانی کار دیگر وارد این رقابت شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،   هاشم صیامی رئیس فدراسیون دو و میدانی در حاشیه نشست مجمع سالانه هیات دو و میددانی استان بوشهر گفت: ایران از هم‌اکنون به دنبال حضور مقتدرانه در مسابقات دو و میدانی آسیا در کشور چین است.

او افزود: این رویداد در اردیبهشت برگزار می‏‌شود و تهمیدات لازم برای افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان فراهم خواهد شد.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان کرد: ایران تاکنون دو سهمیه مسابقات المپیک به دست احسان حدادی و حسن تفتیان کسب کرده‌است و پیرجهان نیز در رده بندی فرصت بسیار زیادی برای کسب ورودی این رقابت‌ها را دارد.

صیامی عنوان کرد: در این زمینه تلاش می‏‌شود ۵ تا ۶ دو و میدانی‌کار دیگر بتوانند با کسب ورودی المپیک برای ایران افتخار آفرینی کنند.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: از دیگر رویداد‌های بین المللی پیش روی فدراسیون مسابقات دو و میدانی نوجوانان آسیا است که اوایل فروردین سال آینده برگزار می‏‌شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: یکی از عوامل مهم موفقیت در رشته‎های دو و میدانی، توجه به مربیان است که در این زمینه حمایت از آن‌ها باید به صورت ویژه دنبال شود.

صیامی بیان کرد: تجربه نشان داده در این رشته ورزشی، زیرساخت‏‌ها نیز نتوانستند به اندازه مربیان موفق خود را نشان دهند، زیرا در برخی از استان‎ها با وجود زیرساخت‎های مناسب، ورزشکار توانمندی در عرصه ملی و بین المللی ندارند.

او ادامه داد: آموزش هم از جمله راه‏‎های موفقیت است که در این زمینه از استان‏‌ها برای برگزاری دوره‏‌های مورد نیاز به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

 رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: در بحث اعتباری محدودیت‏‌هایی وجود دارد و باید سعی کرد با استفاده از ظرفیت‎های موجود برای پیشرفت این رشته، گام برداشت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.