سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۳۶۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در مهاباد معدوم شد

کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: در ۹ ماه سپری شده، هزار و ۳۶۲ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته و فاسد از مراکز تهیه و توزیع جمع آوری و معدوم شد.

سیاوش مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بازرسان مرکز بهداشت محیط و حرفه‌ای امسال در قالب طرح بازرسی از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی این شهرستان توانستند هزار و ۳۶۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد را که بیشتر شامل نوشابه، چیپس، پفک، آبلیمو و دیگر خوراکی‌ها بود را از این مراکز کشف و ضبط کنند.

مهرور افزود: همچنین در همین رابطه از ۳ هزار و ۴۴۴ اماکن و مرکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی بازدید شد و ۸۵ واحد صنفی اعم از سوپرمارکت، غذاخوری، چایخانه، قلیان سرا و گل فروشی به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی مصوبه ستاد کرونا نیز پلمب شده است.

او همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده عرضه مواد غذایی غیربهداشتی، از طریق تلفن مستقیم ۰۴۴۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد سلامت محیط کار شهرستان مهاباد یا سامانه تلفن رایگان ۱۹۰ اعلام کنند تا کارشناسان مربوطه در کوتاهترین زمان بررسی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.