سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای لوازم خانگی به آسیب دیدگان از آبگرفتگی‌ها در ماهشهر و بندر امام

در مراسمی با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، لوازم خانگی به آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی‌های اخیر در ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) اهدا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در خوزستان و شهرستان های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) در حاشیه اهدای کالای خانگی به آسیب دیدگان ناشی از آبگرفتگی های اخیر در این شهرستان ها گفت: به محض وقوع این حادثه در جنوب استان خوزستان، پیگیری و جبران خسارت ها در دستورکار قرار گرفت.

او به سفر سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهرستان‌های خسارت دیده از آبگرفتگی‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تصمیمی مبنی بر کمک اضطراری به آسیب دیدگان انجام شود، این در حالی است که پیش از این روند جبران خسارت‌ها به طول می‌انجامید، اما برای این اتفاق در طرحی دو فوریتی به تصویب رسید و ۳۰ میلیارد تومان تخصیص و تحویل داده شد.

فتاح با بیان اینکه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توانایی تقبل و پرداخت همه خسارت ها را ندارد، اظهار داشت: جبران خسارت ها و تهیه کالاهای خانگی وظیفه دولت است و براساس برنامه ریزی های انجام شده، اعتبار قابل توجهی به عنوان تسهیلات کم بهره و بلاعوض اختصاص یافته و پس از طی کردن مراحل مربوطه، واریز تسهیلات آغاز می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: کمک های امروز بنیاد مستضعفان ارتباطی به کمک های دولت ندارد و کمک های دولتی مجزا هستند و خللی در اجرای مراحل از سوی مسئولان ایجاد نمی کند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.