سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات پلاستیک‌های تجزیه پذیر تولید شده در ملایر

تولید کننده پلاستیک های تجزیه پذیر در ملایر محصولاتش را در کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه عرضه می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان مرادی، از مدیران شرکت‌های دانش بنیانی است که در ملایر با ثبت اختراع و تولید پلاستیک‌های تجزیه پذیر و تولید شده از گیاهان توانسته است این محصول را به کشور‌های حوزه خلیج فارس و خاورمیانه صادر بازار کند.

او در گفت گو با خبرنگار ما با بیان اینکه پلاستیک‌های تولید این شرکت بر پایه محصولات گیاهی است افزود: ما با تحقیقاتی که داشته ایم توانسته ایم علاوه بر پلاستیک‌های تجزیه پذیر، وسایل پروتز توان بخشی و تجهیزات کمک آموزشی را هم تولید کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان پلاستیک‌های تجزیه پذیر با اشاره به اینکه سرمایه اولیه این شرکت ۳ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: این شرکت دارای ۵ نفر عضو هیئت مدیره است که با تحقیقات و توان و دانش علمی خود برای ۱۰۰ نفر در کارخانه‌ها و چاپخانه‌های شهرستان اشتغال ایجاد کرده اند.

مرادی ادامه داد: ما دانش خود و روش‌های تولید و تغییر در ساختار کار را به کارخانه ها و کارگاه‌ها و چاپخانه‌ها آموزش داده ایم تا آن‌ها بتوانند محصولات مورد نیاز ما را تهیه و وارد بازار‌های داخلی و خارجی کنند.

او اظهار داشت: محصولات پروتز توان بخشی ما هم به کمک مجمع خیرین سلامت با قیمت بسیار کمتر از محصولات خارجی خریداری و برای درمان بیماران به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.