سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گانتز: نتانیاهو پیمان شکنی کرد/ انتخابات اسرائیل آخرین نیاز مردم بود

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اقدامات نتانیاهو و برگزاری انتخابات زود هنگام این رژیم اظهار کرد: نتانیاهو پیمان شکنی کرده است و پایان مسیر سیاسی وی مشهود است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنی گانتز  وزیر جنگ و جانشین نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در یک پیامی ویدیویی، با تاکید بر آمادگی خود برای بازگشت به مسیر کارزار انتخاباتی، اظهار کرد: حزب آبی و سفید قصد دارد در انتخابات پیش روی اسرائیل شرکت کند و هدف من نیز رهبری این حزب است.

وی با انتقاد از نتانیاهو و نحوه تعاملش گفت: پیش از ورود به کابینه، می‌دانستیم نتانیاهو کیست. وی حتی یک روز حزب آبی و سفید را به عنوان شریک در کابینه ندید.

گانتز با تاکید بر این موضوع که رسیدن به پایان مسیر سیاسی نتانیاهو دستاورد بزرگی قلمداد می‌شود، اظهار کرد: برگزاری انتخابات زودهنگام و غیرضروری که نتانیاهو مسبب آن است، درواقع آخرین موضوعی بود که مردم اسرائیل نیازمند آن باشند.

وزیر جنگ اسرائیل ادامه داد: من اعتماد و اعتقادی به نتانیاهو ندارم، اما به ناچار و برای مصلحت کابینه مجبور به همکاری با وی شدم.

وی با بیان اینکه نتانیاهو مسیر فریبکاری و رها کردن زندگی میلیون آدم را انتخاب کرده است، تصریح کرد: ما تا زمان فرا رسیدن و برگزاری انتخابات به محافظت از کابینه از داخل ادامه می‌دهیم و پس از آن یک اتحاد و مشارکت بوجود خواهد آمد.

گانتز با اشاره به انتخابات آینده رژیم صهیونیستی تاکید کرد: طی انتخاباتی آتی یک حزب بازنده میدان است و از سوی دیگر نیز احزاب زیادی پیروز می‌شوند و ائتلاف میان آن‌ها کابینه را تشکیل می‌دهد.

به توافق نرسیدن دو حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و آبی و سفید به رهبری بنی گانتز، وزیر جنگ این رژیم درباره بودجه سالیانه یکی از دلایل اصلی انحلال کابینه رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات پیش از موعد در سرزمین‌های اشغالی است.

نتانیاهو نیز پیش از این اظهار کرده بود که، ما به توافقاتی با (حزب) آبی و سفید رسیدیم و به سختی کار کردیم تا مانع از انتخابات غیرضروری شویم. من فکر می‌کردم که این توافقات امیدوار کننده بود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: گانتز ، نتانیاهو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.