سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی برگزار شد؛

نشست کتاب خوان در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

همزمان با سالروز حماسه ۹ دی و شهادت سردار سلیمانی نشست کتاب خوان ویژه «جوانان مکتب حاج قاسم» با شعار جوان، ولایت پذیری و بصیرت در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: در ایام سالگرد حماسه نه دی و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به وسیله جمعی از شاگردان مکتب حاج قاسم و جوانان دهه‌های اخیر انقلاب اسلامی پرورش یافته مکتب سیدالشهدای انقلاب، آثاری با موضوع مرتبط به حماسه ۹ دی در نشست کتاب خوان مکتب حاج قاسم معرفی می‌شود.
 
او افزود: برگزاری نشست‌های کتاب خوان یکی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در جهت تاثیرگذاری بر فرهنگ اجتماعی و ارتقای میزان مطالعه در کشور است که با همت کتابخانه‌های عمومی کشور از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است.
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: معرفی خوب و تاثیرگذار  زمینه ای برای هدایت علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی به سمت کتابهای مفید و ارزشمند است و بصیرت محصول آگاهی و بینش عمیق است و مطالعه کتاب خوب در برانگیختن احساسات و رشد فکری و پرورش ذهنی تاثیر گذار است.
 
انتهای پیام//م.ج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.