سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموخته‌های کودکی همچون نقشی بر سنگ

حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی در حاشیه بازدید از فرهنگسرای شهروند گفت: آموخته‌های دوران کودکی مانند نقش بر سنگ در ذهن ماندگار است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امام جمعه شاهین شهر به همراه جهانگیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی غراب معاونت راهبردی دفتر امام جمعه , رئیس و معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و چند تن دیگر از مسولین شهر از فرهنگسراهای ادب و هنر گلدیس و فرهنگسرای شهروند سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شاهین شهر بازدید کردند.

او در این دیدار گفت: سابقه  فعالیت فرهنگسرای شهروند در حوزه کودک و نوجوان  است، این رویکرد بسیار خوبی است چرا که آموخته های دوران کودکی مثل نقش بر سنگ می ماند.
حجت الاسلام و المسلمین قاسم هاشمی با اشاره به اینکه آموزش ها به دو صورت مدون و غیر مدون است افزود: باید در فرهنگسرا نیز به آموزشهای غیر مدون بیش از پیش اهمیت داده شود و پر رنگ تر شود.


جهانگیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز گفت : نگاه شورای دوره چهارم و پنجم به بحث فرهنگی مادی نبوده و رویکردی شروع شد که کار را به اهلش بسپاریم و مراکز را واگذار به بخش خصوصی کرده ایم که بتوانند رسالت ما را با همان برنامه ها چه بسا بهتر به شهروندان ارایه کنند.

در ادامه مدیر فرهنگسرای شهروند نیز برنامه های اجرا شده توسط این فرهنگسرا و برنامه های در دست اقدام را برای حاضرین تشریح کرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: شاهین شهر ، شورای شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.