سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی تالار‌ها و رستوران‌های ماهشهر در گروی اخذ مجوز از مرکز بهداشت

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر گفت: تالار‌ها و رستوران‌های شهرستان پس از اخذ مجوز از اتاق اصناف و مرکز بهداشت بلامانع است.

عادل عکرش معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی گفت: بحمدالله با تلاش کادر پزشکی و درمانی، همراهی مردم و زحمت‌های همه دستگاه ها، توانسته ایم در کاهش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا در سطح شهرستان گام برداریم.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این روند تا زمان ریشه کن شدن این بیماری ادامه داشته باشد، افزود: باتوجه به شرایط کنونی و تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با ویروس کرونا، بازگشت برخی فعالیت‌ها به روال عادی مورد بررسی قرار گرفت.

عکرش بیان داشت: از این تاریخ صاحبان تالار‌ها و رستورانها می‌توانند با دریافت معرفی نامه از اتاق اصناف و ارائه به مرکز بهداشت شهرستان نسبت به اخذ مجوز جهت بازگشایی و فعالیت مجدد خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و طبق ظرفیت‌های اعلام شده اقدام نمایند، ضمن اینکه هر واحد صنفی باید مطابق مجوز صادر شده فعالیت داشته باشد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص سرپیچی از نکات و اصول بهداشتی بدون هیچگونه اغماضی آن واحد صنفی پلمب خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در خصوص نحوه برگزاری امتحانات مدارس تصریح کرد: در این خصوص امتحانات نوبت اول همه مقاطع تحصیلی به استثنای دروس فارسی و ریاضی پایه اول و دوم ابتدایی، به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، البته دلیل حضوری برگزار شدن امتحانات دروس فارسی و ریاضی پایه‌های اول و دوم دبستان براساس ابلاغیه کشوری است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.