سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

تعیین تکلیف باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک‌ثبتی در پایتخت

اعضای شورای شهر تهران باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک ثبتی در پایتخت را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، باغ بودن یا نبودن ۱۴ پلاک ثبتی پایتخت در دستور کار دویست و شصتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه شنبه ۹ دی ماه برگزار شد قرار گرفت.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۴/۲۳۶ را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۵ متر مربع در منطقه ۲۱ واقع شده است.

همچنین اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۱۸۶۳/۴۱۴۷/۷۳ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت متر مربع در منطقه ۱ خیابان قلهک واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۱۸۶۳/۴۰۸۸/۴۶ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۷ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره (۲۰) / _/۱۸۷۹ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۸ رای موافق به باغ نبودن آن رای ندادند گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۱۳۷۱ متر مربع در منطقه ۳ خیابان دولت واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۱۸۶۳/۲۹۵۳ و ۱۸۶۳/۲۹۵۴/۲۸ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند گفتنی است پلاک مذکور در منطقه ۲۲ واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۷۲/۲۲۰/۵۷۰ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۲ رای موافق به باغ بودن آن رای دادند. گفتنی است پلاک مذکور به مساحت هزار متر مربع در منطقه ۲ سعادت آباد واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۷۲/۲۲۰/۵۷۰ دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۶ رای موافق به باغ بودن یا نبودن آن رای دادند.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شمار ۷۲/۲۲۰/۵۷۰ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۲ رای به تصویب نرسید گفتنی است پلاک مذکور به مساحت ۸۱۱ متر مربع در منطقه منطقه ۱۳ واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۴۵/۱۱۵۱/۳۰۴ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۳ رای موافق به تصویب رسید. گفتنی است پلاک مذکور در منطقه ۴ واقع شده است.


اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۸۰/۶۳۰ دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۸ رای موافق به تصویب نرسید.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۱۳۶۰ را دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۴ رای موافق به تصویب نرسید.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۴/۲۵۶۶/۱ را دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با رای موافق به تصویب نرسید.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شماره ۳۴/۲۵۶۶/۱ را دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۴ رای موافق باغ بودن به تصویب رسید.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شمار ۱/۱۱۶۸ و ۱/۱۱۶۷ در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۴ رای به تصویب رسید گفتنی است پلاک مذکور در منطقه ۲۲ واقع شده است.

اعضای شورای شهر درباره باغ واقع در منطقه ۳ پلاک ثبتی ۳۷/۹۶۴/۴ تصمیم گیری کردند که در نهایت با ۱۵ رای موافق به تصویب رسید.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شمار ۲/۱۷۵۷۶ و ۲/۱۷۵۷۷/۱۳۱ را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۲ رای به تصویب رسید گفتنی است پلاک مذکور در منطقه ۱۸ واقع شده است.

اعضای شورای شهر تهران بررسی باغ بودن یا نبودن پلاک ثبتی به شمار ۴۵/۶۰۳/۸۲ دستور کار خود قرار دادند که در نهایت با ۱۵ رای به تصویب رسید گفتنی است پلاک مذکور در منطقه ۴ واقع شده است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.