سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه نهاوند؛

بصیرت مردم قابل معامله نیست

امام جمعه نهاوند گفت: ۹ دی به همه ما ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت اسلام و المسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند گفت: ۹ دی به همه ما ثابت کرد مردم بر سر آرمان‌های انقلاب با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

او افزود: مردم ایران در حماسه نهم دی به فتنه گران داخلی و خارجی ثابت کردند به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

امام جمعه نهاوندگفت: برای مردم ما مساله ولایت و امامت مهم است، چون ولایت و امامت ادامه رسالت پیامبر گرامی اسلام است و ولایت فقیه در عصر غیبت امام زمان (عج) نیز ادامه همان راه است.

مغیثی اظهار داشت: در کشور ما ولایت فقیه باعث شد که انقلاب به پیروزی برسد و پس از آن فتنه‌های مهمی مانند ۸۸ خنثی شوند لذا در شرایط کنونی تداوم راه انقلاب و شکست دشمنان تبعیت از ولایت فقیه است.

او  با بیان اینکه حضرت امام (ره) فرمودند رمز بقای انقلاب همان رمز پیروزی است افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه و اتحاد مردم و تبعیت آنان از رهبری بود و امروز هم بقا و تداوم آن همان شعار‌های پیروزی انقلاب هستند.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: دشمنان ملت بزرگ ایران در طول بیش از ۴۰ سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد تمام تلاش خود را برای براندازی نظام به کار بسته‌اند اما، اتحاد، وحدت و پایبندی مردم به ارزش‌های اسلام و انقلاب مانع تحقق اهداف پوچ آنان شده است.

حجت الاسلام مغیثی گفت: نهم دی روز به نمایش گذاشتن بصیرت عزم عمومی، آگاهی و دلدادگی مردم به ولایت فقیه و روزی است که مردم به همگان ثابت کردند که  به آرما‌ن‌های اسلام و انقلاب وفادارند و بر سر این مسئله با احدی معامله نمی‌کنند.

او اظهار داشت: روز ۹ دی ماه آیینه‌ای شد برای آیندگان و در صورتی که شرایطی فراهم شود تا بتوانیم این حماسه و جنبه‌های وجودی آن را به آیندگان بشناسانیم زمینه قوت و قدرت نظام اسلامی و عبرت دشمنان را فراهم خواهد کرد تا خود را حریف ملت ایران نکنند.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.