سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت مدیره ماشین سازی:

یک مثال بیاورند که تیمی به فاصله ۳ روز بازی کرده باشد/ مبلغ پیشنهادی استقلال با درخواست ما متفاوت بود

بهداد بیات، عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی درباره مسائل مختلف توضیحاتی داد.

بهداد بیات عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پرونده بابک مرادی، اظهار داشت: مسئولان حقوقی باشگاه را دعوت کرده اند تا روز چهارشنبه در جلسه کمیته استیناف شرکت کنند. استقلال هنوز با ما به توافق نرسیده است. احمد مددی (مدیرعامل باشگاه استقلال) با من نشستی را برگزار کرد. مبلغی که باشگاه استقلال پیشنهاد داد با درخواست ما متفاوت بود. درخواست ما یک میلیارد تومان بود در حالی که پیشنهاد باشگاه استقلال ۴۰۰ میلیون تومان بود.

او افزود: آن‌ها به پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان محکوم شده اند، بعد ما رضایت بدهیم ۴۰۰ میلیون تومان دریافت کنیم؟! کمیته استیناف باید تصمیم بگیرد که محرومیت کاهش پیدا می‌کند یا خیر. هر تصمیمی که کمیته استیناف بگیرد به آن احترام خواهیم گذاشت. حکم به نفع ماشین سازی است و آن‌ها باید از ما رضایت بگیرند.

بیات در خصوص اینکه قبلا گفته بود تا هفته نهم سرمربی جدید برای ماشین سازی انتخاب می‌شود، گفت: گفته بودم تا هفته نهم تصمیم گیری خواهیم کرد. فعلا از محمد سعید اخباری حمایت خواهیم کرد و از کار او راضی هستیم. نمی‌خواهیم تغییرات پی در پی در تیم ایجاد کنیم. می‌دانم نتیجه نگرفته ایم، اما باید خیلی از مسائل را مورد توجه قرار داد. از نتایج راضی نیستیم، اما از کار کادر فنی راضی هستیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی درباره تغییرات برنامه لیگ برتر، بیان کرد: بازی ما به دلیل بارش برف از جمعه به شنبه موکول شد. بعد از بازی به مسئولان باشگاه ما گفته بودند که بازی شما را چهارشنبه برگزار خواهیم کرد. برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم، اما این یک بی عدالتی است که تنها برای چند تیم خاص اتفاق می‌افتد. یک آدم بی طرف در این زمینه قضاوت کند، سپاهان ۸ روز قبل بازی کرده است. ما جمعه بازی کردیم و امروز هم باید به میدان برویم. اگر این عدالت است که من حرفی ندارم. سهیل مهدی به ما گفت که چهارشنبه بازی دارید، اما او یک نامه به ما ارسال کرد که بازی سه شنبه است و گوشی خود را خاموش کرد. برف خدا از آسمان باریده و ناظر گفته که بازی با یک روز تاخیر برگزار شود، دست ما نبوده است. ضمنا بازی هفته بعد ما ۱۱ روز دیگر برگزار می‌شود.

او ادامه داد: چه ایرادی داشت که ما چهارشنبه یا پنجشنبه بازی کنیم و دیدار بعدی ما ۹ روز دیگر باشد. ضمن اینکه منطقی هم نیست، حرف هم بزنیم می‌گویند تیم ها در اروپا هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنند، اما ما درباره فوتبال ایران صحبت می‌کنیم. یک مثال از لیگ امسال یا سال‌های قبل بیاورند که یک تیم به فاصله ۳ روز بازی کرده باشد. شاید ارتباطات سپاهان بهتر ما است که می‌تواند در تایم دلخواه خود بازی کند!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۳۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
به امید سقوط تیم های زنوزی ماشن سازی و تراکتورسازی به دسته پایین تر ان شاالله