سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های بزرگداشت دهه بصیرت در شهرستان بافق

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق مهمترین برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه بصیرت و میثاق با ولایت را در این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید علیرضا سلیمانی بافقی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق با اشاره به برنامه‌های دهه بصیرت و میثاق با ولایت گفت: ۹ الی ۱۹ دی ماه به عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت نام گذاری شده که آغازین روز این دهه بسیار برای انقلاب اسلامی مهم است.

او افزود: چرایی پیدایش این روز را باید در سابقه فتنه‌گری دشمنان علیه جمهوری اسلامی  و تلاش‌هایی که برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی انجام دادند و همچنین سابقه حضور مردم برای دفع فتنه‌ها جست و جو کرد.

این مسئول با اشاره به گرامیداشت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه، اظهار داشت: دهه بصیرت با توجه به سالروز حماسه ۹دی، سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهادت دکتر فخری زاده، سالگرد حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد و قیام ۱۹دی مردم قم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لازم است با شکوه هر چه بیشتر بویژه در فضای مجازی و در سطح شهرستان برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق افزود: شعار محوری این دهه «بصیرت فاطمی، ولایت‌مداری و مقاومت علوی» است و برنامه‌های مختلف نمادین در شهرستان با توجه به شیوع کرونا بیشتر در سطح فضای مجازی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه بصیرت شهرستان بافق ادامه داد: نشست‌های بصیرت افزایی و روشنگری با محوریت این ایام، سخنرانی روحانیون در مساجد در هنگام اقامه نماز جماعت، مسابقه کتاب خوانی و پیامکی، استفاده از فضای مجازی برای تبیین برنامه ها و گرامیداشت این ایام، تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات، تهیه کلیپ و انتشار مقاله برای تبیین این ایام از جمله برنامه‌هایی است که در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: ایام الله ۹ دی نتیجه بیداری امت اسلامی برای تدوام و حفظ شعار انقلاب اسلامی است که این روز به عنوان حماسه ماندگار و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.