سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

فتنه گران به دنبال کودتای مخملی در ایران بودند

حجت الاسلام علیرضا ادیانی در ساری گفت: فتنه گران به دنبال کودتای مخملی و انقلاب رنگین در ایران بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در همایش ۹ دی، بصیرت فاطمی، ولایت مداری و مقاومت علوی با بیان اینکه فتنه گران به دنبال کودتای مخملی و انقلاب رنگین در ایران بودند، گفت: فتنه گران معمولا با محوریت انتخابات، سرنگونی نظام کشور‌ها را نشانه می‌روند.

او افزود:فتنه ۸۸ را آمریکا، انگلیس و برخی رژیم‌های غاصب با هوشمندی طراحی کرده بودند.

حجت الاسلام ادیانی فتنه ۸۸ را مشابه جنگ احزاب دانست و گفت: با همراهی دشمنان داخلی و خارجی و خواص بی بصیرت شائبه تقلب درانتخابات در افکار عمومی تقویت شد.

او با بیان اینکه۹ دی پایان فتنه ۸۸ بود نه همه فتنه‌ها، افزود: جرم و جنایت فتنه گران از جنایت‌های صدام و رژیم بعث عراق کمتر نیست و این رفعت نظام و رهبری بود که با فتنه گران مدارا شد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به اینکه دشمنان با تمامی اختلافات و سلیقه در این فتنه در کنار هم قرار داشتند، گفت: فتنه گران، دشمنان خارجی را تحریک کردند تا چشم طمع به ایران داشته باشند و تحریم‌ها را تشدید کنند.

او افزود: یکی از ابعاد حماسه ۹ دی با وجود فضای غبار آلود بصیرت ملت ایران بود که رهبری با هوشیاری و روشنگری فتنه ۸۸ را خاموش کرد.

حجت الاسلام ادیانی سازش را نسخه مناسبی برای پایان دادن به مشکلات ندانست و گفت: اسلام ناب محمدی با غرب سازش نمی‌کند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.