سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سنندج:

توسعه کردستان مرهون مدیران مردم محور است

ماموستا رستمی گفت: برای توسعه همه جانبه استان باید رفع دغدغه‌های معیشتی مردم اولویت کاری مدیران و مسئولان استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی نه تنها برای ایرانیان بلکه جهان اسلام خدمات بسیاری ارائه کرد تا امنیت در منطقه مستقر شود.

او افزود: از حسن انتخاب حجت الاسلام عسکری برای مدیریت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر می‌کنیم و بدون شک به دلیل تعامل چندین ساله ایشان شاهد تقویت خدمات به جامعه روحانیت و طلاب اهل سنت منطقه خواهیم بود.

امام جمعه سنندج به نقش علما در هدایت افکار عمومی اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین شاخص‌های شایستگی مدیران دلسوزی و خدمت بی شائبه به مردم است و این مهم باید توسط همه مدیران و مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: نور قرآن، علم، عدالت و سخاوت چهار برکتی هستند که در روز قیامت به داد مسلمانان و مؤمنان می‌آید.

او افزود: تولید علم و انتقال مبانی علمی در بین اقشار مختلف مردم از جمله مواردی است که علما و مدیران در این مسیر نقشی ویژه بر عهده دارند.

امام جمعه سنندج در ادامه سخنان خود به مشکلات و دغدغه‌های معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: بزرگان دینی الگوی عملی ما در خدمت به مردم هستند و علما و مسئولان باید با درایت و رعایت تمامی موازین در جامعه نقش آفرینی کنند.

ماموستا رستمی افزود: قرآن برنامه اصلی زندگی ماست و مسیر مدیریت درست را تبیین کرده است لذا مدیران و مسئولان استان باید خدمت به مردم را اولویت کاری خود قرار دهند.

او اظهار کرد: طلاب و روحانیون منطقه انتظار حمایت ویژه از مسئولان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را دارند و در دوران مدیریت جدید انتظارات بیشتر است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.