سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمربند قهرمانی UFC پس از خبیب نورماگمدوف به چه کسی خواهد رسید؟

قهرمان مسابقات "یو اف سی" که از این مسابقات خداحافظی کرده است در فکر این است که پس از او کمربند قهرمانی به چه کسی می‌رسد.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبیب نورماگمدوف ملقب به "عقاب" دارنده کمربند قهرمانی مسابقات UFC بعد از شکست دادن جاستین گیچی از دنیای ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد.

او بعد از این دیدار در یک مصاحبه احساسی اعلام کرد بدون پدرش در هیچ مسابقه‌ای شرکت نخواهد کرد. پدر او که مربی اش نیز بود، چند ماه قبل به علت ابتلا به ویروس کرونا درگذشت.

خبیب به همراه کانر مک گرگور و داستین پوریر، ۳ ورزشکار برتر سبک وزن جهان هستند.

نورماگمدوف که از شرکت در مسابقات کناره گیری کرده است، همچنان به این موضوع فکر می‌کند که بین پوریر و مک گرگور چه کسی کمربند قهرمانی که در حال حاضر به او اختصاص دارد را از آن خود خواهد کرد.

او در مصاحبه‌ای در مورد قهرمانان آینده UFC گفت: کمربند قهرمانی سبک وزن در مسابقه کانر و داستین مشخص خواهد شد، اما پیش بینی این که بعد این ۲ نفر به چه کسی خواهد رسید بسیار سخت است.

نورماگمدوف در مورد بازگشت احتمالی اش و اینکه هواداران از او درخواست دارند که به مسابقات بازگردد گفت: درخواست آن‌ها قابل درک است، پیشنهاداتی وجود دارد، اما هنوز تصمیمی در مورد بازگشتم نگرفته ام.


بیشتر بخوانید

کشتی گرفتن قهرمان مسابقات UFC با خرس + فیلم


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.