سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان همایش مقاله نویسی نماز در چهارمحال و بختیاری

آیین اختتامیه نخستین همایش مقاله نویسی با معرفی برگزیدگان در شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آیین اختتامیه نخستین همایش مقاله‌نویسی نماز در شهر فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و هفت نفر از نویسندگان برتر مقالات این همایش معرفی و تجلیل شدند.

اسفندیار امیریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت: در این همایش ابوالفضل یوسفی و علی سلیمانی با ارائه دو مقاله جداگانه با موضوع نقش نماز در هدایت فکری انسان نمازگزار و نگین حیدری با تدوین مقاله بررسی تفسیری فراز‌های نماز و محتوای حقیقی نماز و میلاد جمالپور نویسنده مقاله بررسی آیات قرآنی مرتبط با موضوع نماز و اهمیت قرآن کریم به مقوله نماز عناوین برتر را کسب کردند.


بیشتر بخوانید


او افزود: رضا شیروانی، احمد عسگری و فاطمه امیریان نیز با ارائه مقالاتی با موضوع نقش و تأثیر نماز بر شخصیت و سبک زندگی انسان نمازگزار از دیگر برگزیدگان نخستین همایش مقاله نویسی نماز بودند.

امیریان با اشاره به ارسال ۴۰ مقاله به دبیرخانه همایش مقاله‌نویسی نماز اضافه کرد: مقالات برتر این همایش برای شرکت در جشنواره سراسری نماز در نظر گرفته خواهند شد.

او ادامه داد: این همایش با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان شهرستان فارسان برگزار شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.