سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عامل انفجار نشویل پیش از حادثه به همسایه خود هشدار داده بود

همسایه عامل بمب‌گذاری نشویل ادعا می‌کند وارنر در مورد هدیه فراموش‌نشدنی خود در روز کریسمس با او صحبت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، آنتونی وارنر، عامل انفجار روز کریسمس در نشویل، با ریک لود، همسایه ۵۷ ساله خود در مورد بمب گذاری برنامه ریزی شده صحبت کرده است.

طبق گفته لود، وارنر در ۲۱ دسامبر ماشین خود را متوقف کرد تا با او صحبت کند، وقتی لود از وی پرسید که آیا بابانوئل می‌خواهد برای کریسمس هدیه خوبی بیاورد، وارنر با لبخند پاسخ داد: «هدیه‌ای که نشویل و جهان هرگز فراموش نمی‌کنند».

همسایه وارنر در ادامه اضافه کرد: وقتی شنیدم پلیس وارنر را به عنوان مسئول انفجار شناسایی کرده شوکه شدم، زیرا وارنر در این بلوک به عنوان فردی آرام شناخته می‌شد.

وارنر در حومه نشویل زندگی می‌کرد و در منزل خود به عنوان مشاور فناوری اطلاعات مشغول به کار بود. پلیس هنوز در جستجوی انگیزه‌ای برای جنایت است، به نوشته دیلی میل، انگیزه غیررسمی تاکنون این است که مظنون معتقد بوده فناوری ۵G ریشه همه مرگ و میر‌ها در منطقه است. 

۲۵ دسامبر در مرکز شهر نشویل پایتخت تنسی یک انفجار رخ داد که  حدود ۴۰ ساختمان  را تخریب کرد  و خدمات مخابراتی مختل شد.

به عقیده برخی، هدف او از این انفجار ساختمان AT&T بود که شامل زیرساخت‌های ارتباطی محلی است. اف بی آی،  آنتونی وارنر ۶۳ ساله را که در این انفجار جان خود را از دست داد، مسئول این حمله معرفی کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.