سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری امتحانات دانش آموزان در دشت آزادگان در سایه اصول بهداشتی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشت آزادگان گفت: براساس مصوبه وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، امتحانات دانش آموزان به صورت حضوری و با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شوند.

عباس پورعاطف معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به وضعیت زرد شهرستان گفت: براساس مصوبه وزارت بهداشت و آموزش و پرورش، در مناطق زرد شهری آموزش دانش آموزان به صورت غیرحضوری و در بستر شاد و برگزاری امتحانات به صورت حضوری و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

او افزود: مدیریت آموزش و پرورش با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت و درمان و همچنین مدیران مدارس شهرستان دشت آزادگان باید ضمن نظارت بر روند رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، به منظور برگزاری هر چه بهتر این آزمون‌ها گام بردارد تا ان شاء الله بتوانیم این وضعیت را حفظ کرده و به وضعیت سفید برسیم.

پورعاطف با بیان اینکه در آزمون‌های نوبت اول مدارس یک هزار و ۶۵۸ نفر از دانش آموزان شرکت می‌کنند، اظهار داشت: ۹۱۷ نفر از داوطلبان پسر و ۷۴۱ نفر از آن‌ها دختر هستند، و همه مقدمات برگزاری ایمن این امتحانات در جلسه مربوطه اندیشیده شده است.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار دشت آزادگان در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد قرارگاه جهادی شهید سلیمانی که با محوریت جوانان مومن و بسیجی و امدادگران جمعیت هلال احمر به منظور مقابله با بیماری کرونا و پیشگیری از شیوع بیشتر آن در سطح دشت آزادگان در حال فعالیت است، اشاره کرد و بیان داشت: این قر ارگاه که از طرف ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راه اندازی شده، با توجه به شرایط فعلی جامعه، با هم افزایی بین اعضای قرارگاه مبارزه با کرونای شهرستان برای مقابله با کرونا و دیگر آسیب‌های ناشی از آن شکل گرفته و تلاش می‌کنند با پیشگیری، قطع زنجیره انتقال کرونا و کمک به بیماران کرونایی به صورت محله محور و متشکل از کمیته‌های سلامت و کمک مومنانه در این خصوص گام بردارد.

این مقام مسئول شناسایی بیماران کرونایی، رسیدگی به بیماران در منازل، حمایت از افراد آسیب‌دیده ناشی از کرونا، توسعه فضای همیاری، ارائه خدمات روان‌شناختی و توصیه‌های پیشگیرانه و درمانی از دیگر برنامه‌های قرارگاه جهادی شهید سلیمانی عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.