سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج کارگری:

سازمان بسیج کارگری برای جهش تولید با رزمندگان جنگ اقتصادی همگام است

سردار رعیتی‌فرد گفت: بسیج کارگری با جایگاه کاربردی در کارخانه های تولیدی کشور به رفع مشکلات و چالش‌های صنایع کمک می‌کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار علی حسین رعیتی‌فرد رئیس سازمان بسیج کارگری کشور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از خطوط تولید شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز، در جمع خبرنگاران گفت: بسیج کارگری در کارخانه‌های تولیدی کشور از جایگاه کاربردی برخوردار است که به رفع مشکلات و چالش‌های صنایع کمک می‌کند.

او با تاکید بر حمایت سازمان بسیج کارگری از فعالیت‌های تولیدی افزود: این سازمان برای تحقق شعار جهش تولید، همواره در کنار رزمندگان جنگ اقتصادی حضور خواهد داشت، همچنین جامعه بسیج کارگری مکلف به حمایت از واحد‌های تولیدی است تا در این زمینه شاهد تحقق هرچه بهتر جهش تولید در کشور باشیم.

رعیتی‌فرد افزود: این سازمان با همکاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بررسی مشکلات پیشروی فعالیت‌های تولیدی پرداخته، و موضوعات مربوط به این حوزه را با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور با بیان اینکه خروج واحد‌های تولیدی و صنایع از رکود، لازمه تحقق جهش تولید است، اظهار داشت: انتظار می‌رود تا با هماهنگی و هماهنگی بین‌بخشی، صنایع کشور از شتاب بیشتری در زمینه رشد اقتصادی برخوردار شوند، ضمن اینکه تلاش می‌شود تا پس از بررسی کارشناسی مشکلات واحدها، برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.