سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سناریوی تکراری در جاده های سیستان و بلوچستان؛

شتر جان نوجوان ۱۳ ساله را گرفت

برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک نفر شتر در جاده چاهان به نیکشهر یک نفر کشته برجای گذاشت.

عبداله جانبی عضو شورای اسلامی چاهان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : حوالی ساعت ۱۹ امشب برخورد یک دستگاه موتور سیکلت با یک نفر شتر در محور چاهان به نیکشهر حد فاصل روستای تم تیلگ پایین ، موجب مرگ راکب سوار موتور سیکلت و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد .

جانبی گفت : متاسفانه در این حادثه دانش آموزی ۱۳ ساله به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و تنها مصدوم این حادثه با کمک نیروهای مردمی به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شد.

او  افزود : علی رغم قول های مکرر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برای اختصاص آمبولانس برای این منطقه متاسفانه به دلیل خرابی و نبود آمبولانس در پایگاه ۱۱۵ چاهان مصدوم حادثه توسط نیروهای مردمی به مراکز درمانی منتقل شده است .

عضو شورای اسلامی چاهان بیان کرد : این محور کوتاه ترین مسیر اتصال استان سیستان و بلوچستان به استان هرمزگان می باشد، اما فاقد دستگاه آمبولانس مناسب و مطمئن است.

جانبی ابراز امیدواری کرد که با ترخیص آمبولانس های جدید دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر امیدواریم مسئولین به قولشان عمل کنند و به یکی از مهم ترین نیاز های این منطقه جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.