سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه‌های تنش آبی شهر زاهدان بررسی شد

جلسه بررسی مدیریت تنش آبی برای سال ۱۴۰۰ در شهر زاهدان با حضور اعضای کمیته بحران شرکت آب و فاضلاب استان و مدیران امور آبفا شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و بلوچستان؛ در این نشست پروژه‌های پیشنهادی امور آب و فاضلاب زاهدان برای مدیریت و بهبود شرایط تنش آبی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

از آنجایی که افزایش چشمگیر مشترکین باعث تشدید مشکلات خواهد شد و متاسفانه خط دوم انتقال آب از چاه نیمه به زاهدان به عنوان اصلی ترین طرح تأمین آب زاهدان در سال آینده نیز به بهره‌برداری نخواهد رسید، جهت رفع تنش آبی تابستان ۱۴۰۰ برنامه ریزی زودهنگام ضروری است.

در این جلسه مقرر شد با استفاده از توان فنی و عملیاتی شرکت نسبت به افزایش ظرفیت تأمین آب تا حد امکان اقدام گردد و اصلاحات ضروری شبکه در اولویت اجرا قرار گیرد.

 توسعه سامانه تله متری شبکه و تاسیسات، انجام مطالعات هیدرولیکی شبکه، تسریع در اجرای آبرسانی از حرمک، پایداری خط اول انتقال و تکمیل فاز جدید آب شیرین کن سایر مصوبات این جلسه بود.

با اجرایی شدن این پروژه‌ها تنش و بحران آب در شهر زاهدان به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

همچنین در این جلسه به بررسی عملکرد امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در مدیریت بحران و تنش‌های آبی تابستان گذشته پرداخته شد.

انتها پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.