سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پویش #مرد_میدان منتشر شد؛

حاج قاسم را تو روایت کن!

با توجه به نزدیک شدن به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و برگزاری پویش مرد میدان، ویدئویی از صحبت‌های جسورانه ایشان در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مقارن با نخستین سالگرد ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس پویش #مرد_میدان به همت معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما برگزار شد. این پویش مردمی اولین و بزرگترین رویداد بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی است. کانال «پویش مردمی مرد میدان» با هدف جمع آوری فیلم‌ و عکس‌های سردار دل‌ها راه اندازی شده است. به همین منظور این کانال تلگرامی ویدئویی‌ از صحبت‌ها و تصاویر قدیمی ایشان را در فضای مجازی منتشر کرد که مورد توجه و استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در ادامه ویدئوی منتشر شده از کانال تلگرامی پویش مردمی مرد میدان را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
سید مجتبی نیرومند حسینی
۰۸:۲۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بسم رب الشهدا و صدیقیق
سردار قلبها تو رفتی و اینجانب که در جوانی پدرم را از دست دادم باز پدر سرزمینم را در این دنیای وانفسا از دست دادم .
شهیدانی چون شهید باکری ، همت ، اسلامی نسب و .... پدران این مملکت بودید و هستید ، معتقدم هنوز سایه شما بر سر ماست و از این مرز و بوم صیانت میکند انشالله که به صاحب اصلی حضرت مهدی صاحبالزمان سپرده شود و انتقام تمام این خونها را آن حضرت بگیرند.
ناشناس
۲۳:۲۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
وقتی تمام عمر خود را در کوره جهاد با نفس هر لحظه بگدازی و پالایش کنی در نهایت وجودت اکسیری می شود گرانقدر. اکسیری که هر فلزی را به طلا مبدل می سازد. حاج قاسم طلا نبود اکسیر بود که تمامی افرادی که با او در تماس بودند مبدل به طلا می شدند. شهادت این اکسیر فشرده در وجود سردار را مانند نسیمی جانبخش در تمامی جهان پراکند. با هر یادی از سردار اکسیر جان او را استشمام می کنیم.
پیمان
۱۱:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
بی نهایت زیبا گفتین افرین ب این تحلیل.معنا دار
اگه معنای واقعی کلمات فقط قد ی خط بفهمیم و روش ساعتی فکر. کنیم
شهادت پاداش بی وقفه ی عمر مجاهدت او. بود
واقعا عمری فارغ از هرچیز دنیویی به اعتقاد و. ایمانت پای بند بودن_ همه چیز برا رضای صاحب اصلی هستی. کار هیچ کس نیست جز مردانی همچون سردار