سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان بهزیستی کشور در یزد:

یارانه مددجویان بهزیستی دو برابر می شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور از دو برابر شدن یارانه مددجویان مراکز توانبخشی بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از هزار مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن و هزار و ۶۰۰ مرکز توانبخشی روزانه زیر پوشش سازمان بهزیستی در سراسر کشور وجود دارند که یارانه ۲ برابری برای افراد تحت پوشش این مراکز در نظر گرفته شده است.

او افزود: یارانه نگهداری هر معلول و سالمند در مراکز شبانه روزی از پرداختی ۶۴۰ هزار تومان به یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان رسیده و برای افراد مجهول الهویه یک میلیون و ۳۳۵ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی خدمت گیرندگان این مراکز گفت: یارانه پرداختی پیش از این به ۳۹ هزار نفر در مراکز شبانه روزی پرداخت می‌شد که اکنون به ۴۶ هزار نفر پرداخت می‌شود.

قبادی دانا همچنین با اشاره به ارائه خدمات به ۴۷ هزار نفر در مراکز روزانه گفت:  مراکز روزانه توانبخشی این سازمان برای هر نفر هفتصد و پنجاه و سه هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند.

او از افزایش سه برابری حق پرستاری بیماران ضایعه نخاعی نیز خبر داد و گفت: هم اکنون برای هر نفر ۶۱۰ هزار تومان حق پرستاری پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.