سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود وضعیت نارنجی در سنقر و کلیایی

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت : با وجود وضعیت نارنجی در شهرستان تعداد بیماران سرپایی و بستری کرونا کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، غلامرضا مرتضوی فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به وضعیت نارنجی در شهرستان سنقر و کلیایی گفت : تعداد مبتلایان سرپایی و بستری کرونا در شهرستان نسبت به ماه‌های گذشته کاهش یافته است.

او گفت : در ۴۸ ساعت گذشته سه بیمار جدید شناسایی شده که در روز‌های قبل از آن تعداد موارد جدید صفر بوده است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با بیان اینکه روند بیماری نسبت به اوج خود در هفته‌های قبل رو به کاهش است، افزود: در صورت رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و به صورت کلی اجرا نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی پیک بیماری افزایش می‌یابد.

مرتضوی افزود: در دوران اوج کرونا تعداد بیماران بستری این ویروس ۶۴ نفر بوده که هم اکنون تک رقمی شده و به طور متوسط به هفت نفر رسیده است.

او با بیان اینکه در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با شناسایی مبتلایان جدید وضعیت سلامتی خانواده‌ی این افراد نیز با تست‌های سریع کرونا بررسی شده است، ادامه داد: خوشبختانه شیوع ویروس کرونا با اجرای این طرح و تلاش‌های همه جانبه کادر درمان و دستگاه‌های همکار در حال کنترل و مدیریت است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: ممنوعیت تردد در ورود و خروج به شهرستان‌های نارنجی و قرمز وجود دارد که سنقر و کلیایی نیز از این قوانین پیروی می‌کند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.