سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان سیم برق در تنکابن زمینگیر شد

باند سارقان سیم و کابل برق با ۶۵ فقره سرقت در تنکابن متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با بکارگیری منابع اطلاعاتی موفق شدند سارقان را که با تشکیل یک باند سه نفره اقدام به سرقت سیم و کابل برق در آن شهرستان می‌کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری ماموران کلانتری نشتا متهمان را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۶۵ فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق در شهرستان تنکابن اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سردار میرزایی در خاتمه به مردم توصیه کرد: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و تعامل با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.