سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی برای ۶ هزار و ۸۰۸ مددجو در آذربایجان‌شرقی

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: در ۹ماهه نخست امسال برای ۶ هزار و ۸۰۸ مددجوی زیر حمایت این کمیته اشتغالزایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پرویزی  معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با تشریح خدمات کمیته امداد در حوزه اشتغال گفت: در ۹ماهه نخست امسال برای ۱۱ هزار و ۳۵۳ نفر از مددجویان زیر حمایت آموزش‌های شغلی لازم برای ورود به بازار کسب و کار ارائه شده که به طور متوسط روزانه ۴۲ نفر را شامل می‌شود.

او  گفت:امسال بیش از ۱۸۱ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال برای چهار هزار و ۸۵۶ مددجوی زیر حمایت اعطا شده که با کارآفرینی صورت گرفته از این طریق پنج هزار و ۴۳۹ نفر صاحب شغل شده اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی افزود: امسال برای یک هزار و ۳۶۹ مددجوی تحت حمایت نیز از طریق کاریابی ها شغل فراهم شده است.

پرویزی گفت: در مجموع در ۹ ماهه نخست امسال، ۶ هزار و ۸۰۸ مددجو صاحب شغل شده که به طور متوسط روزانه ۲۵ نفر را شامل می‌شود.

او افزود: بعد از فراهم شدن شغل برای مددجویان، تا ثبات کامل شغلی، از آن‌ها حمایت می‌شود تا در نهایت به خودکفایی برسند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: با خودکفایی کامل ۲ هزار و ۱۶۳ مددجو در استان، به طور متوسط روزانه هشت نفر از چرخه مددجویی خارج شده اند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.