سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری قاتل بی رحم دختر ۱۵ ساله هرمزگانی و مادر بزرگش

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل بی رحمی که در یک اقدام جنون آمیز ۲ نفر از اعضای یک خانواده را در شهرستان بندرلنگه به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:در پی وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان بندرلنگه در آذرماه امسال، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

سردار جعفری افزود:در بررسی صحنه جرم مشخص شد که ۲ خانم ۶۵ و ۱۵ ساله با اصابت جسم سخت به سر به قتل رسیدند و دو پسربچه ۲ و ۸ ساله نیز از ناحیه سر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

او با اشاره به اینکه خانم میانسال مادر بزرگ سه نفر دیگر بوده و با هم در یک منزل زندگی می‌کردند، گفت: پس از وقوع قتل فردی که خواستگار دختر جوان بوده به عنوان مظنون معرفی، اما متاسفانه از سوی برخی از رسانه‌ها و به نقل از منابع غیر رسمی از او به عنوان قاتل نام برده شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی هرمزگان با تاکید بر اینکه با توجه به ماهیت بعضی از پرونده‌ها و امکان ایجاد خلل در پرونده، پلیس تا رسیدن به نتیجه مدنظر امکان اطلاع رسانی ندارد، افزود: کارآگاهان پلیس بندرلنگه با تحقیقات ویژه و اقدامات اطلاعاتی قاتل ۴۱ ساله که اهل یکی از استان‌های غربی کشور بود را شناسایی و پس از ردگیری او در استان‌های مختلف در نهایت با همکاری پلیس آگاهی استان هرمزگان در بندرعباس دستگیر و به پلیس آگاهی بندرلنگه منتقل کردند.

سردار جعفری گفت: در ابتدا قاتل منکر هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد، اما پس از رو به رو شدن با مستندات موجود، در نهایت پرده از این جنایت هولناک برداشت و به بزه انتسابی اعتراف و در حضور بازپرس اقدام به بازسازی صحنه قتل کرد.

او افزود: قاتل با بستگان مقتولین رفت و آمد داشته و با انگیزه بازپس گیری و برداشتن مدارک وارد منزل شده و پس از رو به رو شدن با افراد خانواده و مقاومت آن‌ها دست به این جنایت هولناک زده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.