سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار ایلام عنوان کرد;

راه اندازی موسسه آموزشی و مهارتی برای دانش آموزان بی سرپرست در ایلام

سلیمانی دشتکی از راه اندازی موسسه آموزشی و مهارتی برای دانش آموزان بی سرپرست در استان ایلام به منظور آموزش شبانه روزی درسی و مهارتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در حاشیه دیدار با موسسان خیریه مولانا ، از احداث مرکز آموزشی و مهارتی برای دانش آموزان بی سرپرست در استان ایلام خبر داد و گفت: در دیدار با این خیران مقرر شد که این موسسه برای دانش آموزان بی سرپرست مستعد استان جهت آموزش شبانه روزی درسی و مهارتی در زمینه شغلی و کارآفرینی در ایلام پس از طی مراحل اداری موسسه‌ای به طور ویژه دایر نماید.

او با عنوان این مطلب که جامعه هدف برای ایجاد چنین موسساتی اقشار ضعیف و بی بضاعت جامعه هستند، بیان کرد: ایجاد چنین موسسات خیریه‌ای در استان برای استفاده از ظرفیت و توانمندی افرادی که به جهت فقر و ضعف مالی توان بالفعل کردن استعداد خود را ندارند ، بسیار مهم و حائز اهمیت است.

استاندار ایلام اظهار کرد: در این مدت تلاش داشته ایم که گروه‌های خیر را در حوزه‌های مختلف به استان دعوت کنیم و در این زمینه از کمک و همراهی خیران و نیکوکارن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.