سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در موعد مقرر برگزار می شود

معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اداری و استخدامی گفت:آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می‌شود.

آقاظهیری معاون روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اداری و استخدامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در رابطه با آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی گفت:تمام کار‌های اجرایی برگزاری آزمون با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شده است و آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه  برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی چندین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، گفت: با توجه به رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در بالاترین حد ممکن مانعی برای برگزار کردن آزمون وجود ندارد و ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری آزمون را داده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
بدبختا
۱۷:۲۷ ۰۹ دی ۱۳۹۹
لطفا به مسولای بگید خجالت بکشید تو این اوضاع برگزاری آزمون واجب بود ماهم از فردا دیگه رعایت نمیکنیم هرکار میخواهید بکنید
سیدابراهیم موسوی
۲۱:۲۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آزمون نباید به تعویق می افتاد. آزمون با رعایت نکات بهداشتی و برگزاری در دو روز و اضاف شدن حوزه ها(میانگیین هر حوزه 100نفر میشه) مشکلی بوجود نمیاره. مشکل از مترو هست ازاتوبوس هست.
امیرعلی
۱۴:۴۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام.الان آزمون سال دیگه برگزار بشه بهتر نیس؟استرس آزمون یه طرف.کرونا هم یه طرف
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۸ دی ۱۳۹۹
یکساله هیچ جا نرفتیم خر چه گفتید به دیده منت رعایت کردیم چرا که هر جا نشستید گفتید و نوشتید کرونا در کمینِ کرونا شوخ بردار نیست وضعیت ارام به شدت شکننده ست از دورهمی های کوچیک خانوادگی هم حذر کردیم برای فوت عزیزترین هامون هم سفر نکردیم از اوضاع اقتصادی و تعطیلی کسب و کارهامون ....حالا باید خودمون با پای خودمون در حوزه هایی حاضر باشیم که میگید پروتکل هاش رعایت شده
بعد از آزمون در مراسم ایام فاطمیه میهمانی های خانوادگی و همه ی مراسمات با رعایت پروتکل های بهداشتی! شرکت میکنیم البته به شرط حیات!!!
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بنویسید چه پروتکلی برای مسیری که داوطلب تا حوزه باید طی کنه سنجیده شده؟ چه تضمینی وجود داره که تمام افراد حاضر در محل آزمون سالم اند و کرونا ندارند؟ بماند که نتایج این آزمون در شرایط فعلی میتونه معتبر باشه یا نه ؟
فردایی هم هست
#تعویق آزمون استخدامی
۱۱:۱۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
خب شما هم یک دلیل قانع کننده برای این همه مخالفت بیارید کارتکن جز لجبازی کودکانه نیست
به ولله حق الناس ِ این همه اذیت کردن