سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش ووشوکاران فارسی در رقابت‌های مجازی کشور

زنان و مردان ووشوکار فارس در مسابقات مجازی قهرمانی کشور به 11 مدال رنگارنگ دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رقابت‌های مجازی ووشو قهرمانی مردان و زنان کشور در دو بخش ساندا و تالو و در رده‌های سنی و فرم‌های مختلف برگزار شد و رزمی کاران استان فارس موفق به کسب ۳ مدال طلا، پنج نقره و ۳ برنز شدند.

در فرم تای چی چوان و تای چی جین تالو رده سنی نوجوانان امیرحسین هاشمی از فارس دو نشان طلا را کسب کرد و در فرم نن دائو و نن گون تالو بزرگسالان، امید دهقان ۲ مدال نقره را از آن خود کرد.

در فرم چانگ چوان تالو رده سنی بزرگسال هم علی قاسمی ووشوکار فارسی بر سکوی سوم ایستاد.

بهاره فدایی از فارس در فرم نان چوان تالو رده سنی بزرگسالان مدال نقره گرفت و در فرم نن دائو به نشان برنز رسید.

فائزه محمدی دیگر ورزشکار استان فارس در فرم تای چی جین تالو بزرگسالان بر سکوی قهرمانی ایستاد و در فرم تای چی چوان، عنوان سوم را بدست آورد.

سارا رزاقی در فرم جین شو تالو رده سنی جوانان مدال نقره را به خود اختصاص داد.

تیم مردان ووشو استان فارس در بخش ساندا رده سنی بزرگسالان توسط محمد زارعی به مقام قهرمانی رسید تا رزمی کاران فارسی در رقابت‌های مجازی ساندا و تالو مردان و زنان کشور با کسب یازده مدال رنگارنگ موفق ظاهر شوند.

مسابقات مجازی ساندا و تالو قهرمانی کشور با ارسال ۱۵۰۰ دقیقه فیلم توسط ووشوکاران استان‌های مختلف کشور برگزار شد و داوران پس از تشکیل جلسات مختلف فنی و داوری و بررسی کامل همه فیلم‌های ارسالی، نفرات برتر این رقابت‌ها را معرفی کردند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.