سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ۷۰ سواد آموز تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه امسال بیش از هزار و ۲۳۳ نفر از مددجویان بیسواد به نهضت معرفی شدند، گفت: ۷۰ نفر از این افراد مورد تایید نهضت سواد آموزی قرار گرفتند که هم اکنون در حال آموزش هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی رادمدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با بیان اینکه این نهاد با هدف ریشه کنی فقر در جامعه و زدودن فقر فرهنگی و ارتقاء مهارت‌های خانواده‌های مددجو و توانمندی آن‌ها در حال اجرای طرح آموزش باسواد سازی مددجویان است افزود: از مجموع افراد در حال آموزش ۵۱ نفر زن و باقی مانده مرد هستند.


بیشتر بخوانید 


الهی راد با تاکید بر با سواد شدن مددجویان افزود : سواد آموزی برای افزایش قابلیت‌های فردی و اجتماعی مددجویان برای داشتن خانواده متعالی و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه کمیته امداد در کنار خدمات مادی و حمایتی مختلف به مددجویان، خدمات فرهنگی قابل توجهی هم به این افراد ارائه می‌دهد، خاطر نشان کرد: اجرای طرح محو بی سوادی مددجویان کمیته امداد استان با همکاری نهضت سواد آموزی بین گروه سنی ۱۰-۴۹ سال انجام می‌شود.

او یادآور شد: امسال کمیته امداد در راستای ارائه آموزش‌های سوادآموزی به مددجویان از تجربه علمی و تخصص ۲۴ دانشجو و فارغ التحصیل تحت حمایت این نهاد به عنوان آموزش یار استفاده کرده است.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.