سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی:

دفترچه‌های بیمه تامین اجتماعی به زودی حذف می‌شوند

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: به زودی با حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی بخش عظیمی از مراجعات به تامین اجتماعی، کاسته خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محسن نظام خیر آبادی مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی در سفر به شهرستان خلیل آباد و در حاشیه نشست با فرماندار شهرستان گفت: اکنون ۱۷ خدمت غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی خراسان رضوی به مراجعان ارائه می‌شود که این موضوع مهم با حذف دفترچه‌های تامین اجتماعی رضایت بیشتر ارباب رجوع را در پی خواهد داشت.

او با بیان این که ۴۶ درصد جمعیت خراسان رضوی تحت پوشش خدمات این سازمان قرار دارد، افزود: ماهانه ۴۳۰ میلیارد تومان فقط تسهیلات مستمری به ۲۴۰ هزار مستمری بگیر پرداخت می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی به برنامه‌های این سازمان در استان اشاره کرد و ادامه داد: در سال ۹۹ برای خراسان رضوی هیچ شعبه جدیدی تعریف نشده است و همین تعداد شعب شهرستانی مشغول به فعالیت است.

بیشتر بخوانید


نظام خیر آبادی همسان سازی حقوق بازنشستگان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با پیگیری‌های کانون‌های بازنشستگی کشور بحث همسان سازی حقوق پس از ۱۲ سال از طریق مجلس و دولت از مرداد امسال اجرایی شد که هم اکنون به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

او در پاسخ به سوال خبرنگار ما که به رغم افزایش حقوق بازنشستگان هنوز هم عده‌ای اعتراض دارند تصریح کرد: اجرای هر طرحی مزیت‌ها و مشکلات اجرایی دیگری هم دارد، ولی سازمان پیگیر است تا با همکاری و مشارکت کانون بازنشستگی کشور بحث همسان سازی به صورت کامل اجرایی شود.


انتهای پیام//م. م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.