سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۴۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: با توجه به کاهش دمای هوا در چند روز گذشته، ۴۳ درصد افزایش مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه پارسال در سطح استان داشته ایم.

محمودی معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در بخش خانگی امسال حدود ۴ میلیون مترمکعب مصرف گاز داشته ایم که پارسال در چنین روزی میزان گاز مصرفی در این بخش حدود ۲/۸ دهم میلیون متر مکعب  بوده است.

او با اشاره به افزایش ۴۳ درصدی گاز مصرفی در استان افزود: بخش عمده این مصرف ناشی از عدم رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی است شهروندان با پوشیدن لباس‌ های ضخیم و درز بندی پنجره‌ ها و درب‌ ها می توانند یک یا دو درجه دما را کاهش دهند که این کار باعث کاهش ۱۰ الی ۱۲ درصدی مصرف گاز در استان خواهد شد.


بیشتر بخوانید


محمودی اظهار کرد: با توجه به شروع فصل سرما و یخبندان در استان اگر نکات گفته شده رعایت نشود حتما شاهد افت فشار گاز در شبکه اصلی انتقال گاز استان خواهیم بود.

معاون بهره برداری شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش اداری تمام ادارات باید دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه را رعایت کنند و بعد از تمام شدن وقت اداری سامانه‌ های گرمایشی را خاموش کنند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.