سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های بابل به سی ‌تی ‌اسکن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از تجهیز ۱۰۰ درصدی بیمارستان‌های این شهرستان به دستگاه سی ‌تی ‌اسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکترمصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت:جزو معدود و شاید تنها شهر در کشور هستیم که ۱۰۰ درصد بیمارستان‌های آن که به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس مجهز شدند.

او افزود: ۲ دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس برای بیمارستان شهید یحیی نژاد و کودکان امیرکلا از محل کمک اعتبارات بانک جهانی خریداری و نصب شد.

دکتر قاسم زاده گفت: این خدمات را با هزینه دولتی و قیمت مناسب با بهترین متخصصین با بهترین دستگاه به همشهریان و هم استانی‌ها ارائه می‌شود.

او افزود:در حوزه گسترش دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی ابتدا یک دستگاه اکسیژن‌ساز ۳۸۰ لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید یحیی‌نژاد و یک دستگاه ۶۰۰ لیتر در دقیقه برای بیمارستان آیت الله روحانی تامین و نصب شد.

دکتر قاسم زاده گفت:در مدت اخیر قراردادی برای یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید یحیی‌نژاد منعقد شد که به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود:یک دستگاه اکسیژن‌ساز ۶۰۰ لیتر در دقیقه برای بیمارستان شهید بهشتی تامین و تحویل بیمارستان شد که به زودی راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.