سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر آبادان:

آمار یک هزار نفر نیروی مازاد در شهرداری آبادان غلط است

فواد دریس فرد گفت: اینکه گفته می شود حدود هزار نفر از شهرداری آبادان حقوق می گیرند و در محل کار حضور ندارند، اطلاعات غلطی است و مردم را به اشتباه می اندازد.

فواد دریس فرد عضو شورای اسلامی شهر آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت:  اخیراً نقل قول هایی مبنی بر وجود نیروهای مازاد در شهرداری آبادان که از شهرداری حقوق می گیرند اما در محل کار حضور ندارند شنیده شده است که به هیچ وجه صحت ندارد و از اساس اشتباه است.

او افزود: شهرداری آبادان پس از موافقت شورای شهر طی سال های گذشته حدود ۴۰۰ نیروی خدماتی خود را که دچار فرسودگی و افزایش سن شده بودند بازنشسته کرد و به جای این نیروها مجوزی برای استخدام داده نشده است،حتی در حوزه های خدماتی که ضرورت به کارگیری نیروی کار احساس می شود ، قراردادهای کوتاه مدت دوماهه با مجوز استانداری خوزستان منعقد می شود و برای مدتی تعدادی نیروی لایروب ، خدماتی و فضای سبز به کار گرفته می شود که عموماً بعد از طی قرارداد ، رابطه کاری با شهرداری ندارند و مسئولیتی برای اشتغال آنان متوجه ما نیست.

دریس فرد خاطرنشان کرد: در هیچ دوره ای از شورای شهر به اندازه شورای پنجم ، مراقبت لازم برای جلوگیری از افزایش تعداد پرسنل صورت نگرفته است و اتفاقاً جزو عملکرد خوب این شورا محسوب می شود اما برخی قصد دارند با اهداف مشخص و از قبل تعیین شده ، تمام کارهای خوب شورای شهر را زیر سوال ببرند.

عضو شورای شهر آبادان تصریح کرد: اعضای شورا منتخبان و نمایندگان مردم در پارلمان محلی هستند و هرگز اجازه دخالت در امور و وهن جایگاه مردمی شورای اسلامی شهر را به احدی نخواهند داد.

او گفت:ما به عنوان اعضای شورای شهر و مردم عزیز از نمایندگان خود در مجلس انتظار داریم در موضوعات کلان ، یاری رسان شهرداری آبادان باشند و با پیگیری های ملی و استانی برای اختصاص اعتبارات و جذب آنها تلاش کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.