سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتحانات نهایی دانش آموزان حضوری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: آزمون نهایی ۲هزار و ۲۰۰ دانش آموز جامانده از تحصیل سال گذشته در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری در استان قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه آزمون نهایی ۲هزار و ۲۰۰ دانش آموز جامانده از تحصیل سال گذشته در پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت: امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم از ۱۵ دی‌ماه شروع و تا هشتم بهمن ماه ادامه دارد.

اصغری افزود: تدابیر لازم برای برگزاری امتحانات حضوری اندیشیده شده و والدین هیچ‌گونه نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا استان کلیه امتحانات نوبت اول به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار خواهد شد.

به گفته او،با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون نهایی دانش آموزان جامانده از تحصیل در سالن‌های بزرگ و در همان منطقه و در برخی مراکز این آزمون ویژه سه نفر برگزار خواهد شد.

اصغری اضافه کرد:همچنین در مناطق روستایی و عشایری که جمعیت دانش‌آموزی کمتر از ۱۰ نفر هستند و در این مناطق دسترسی به اینترنت با مشکل مواجه است، با نظر و مصوبه ستاد کرونای استان، آزمون‌ها بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی مدارس، آزمون دانش‌آموزان پایه اول و دوم ابتدایی توصیفی و مجازی خواهد بود و هیچ آزمونی حضوری دوره ابتدایی نخواهیم داشت.

استان قزوین دارای ۲۳۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.