سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت مسئولان خوزستان به مناسبت درگذشت امام جمعه شوشتر

مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت امام جمعه شهرستان شوشتر را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای به مناسبت درگذشت نابهنگام عالم ربانی حضرت آیت الله شکراله سلیمانی امام جمعه شوشتر صادر کردند.

در متن پیام تسلیت رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان آمده است:

"انالله و انا الیه راجعون"

خبر درگذشت غم انگیز حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه فقید شهرستان شوشتر که عمر پر برکت خویش را در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی صرف نموده و منشا خدمات ارزشمند و قابل تحسین در تبلیغ معارف اسلامی در زمان مسئولیت خطیر امام جمعه شهرستان شوشتر بود، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

اینجانب به نیابت از کارکنان مخابرات منطقه خوزستان ضمن ابراز همدردی، این واقعه غم بار را به روحانیت معزز، اهالی محترم شهرستان شوشتر و خانواده گرامی ایشان تسلیت می‌گویم و از در گاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

در متن پیام تسلیت جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان آمده است:

"وَ بَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ"

خبر درگذشت عالم جلیل القدر و پرهیزگار، امام جمعه شوشتر، حجت الاسلام و المسلمین مرحوم شیخ شکراله سلیمانی که سال‌های پر برکت عمر خویش را صرف آموزه‌های الهی و ترویج اسلام ناب محمدی کرد، موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.

از طرف خانواده بزرگ امداد ضمن ابراز همدردی با اهل بیت مکرم و جمیع دوستداران این عالم وارسته، این ضایعه را به نماینده ولی فقیه و عموم مردم خوزستان و خصوصا مردم متدین شوشتر تسلیت گفته و از درگاه خداوند سبحان برای او غفران و آرامش ابدی مسالت می‌نمایم.

در پیام تسلیت شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید، این مصیبت را به جامعه روحانیت معظم و مردم شریف و همچنین بیت معظم او تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای بازماندگان و خانواده او صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند متعال خواستارم.

امام جمعه شهرستان شوشتر دیروز در یک سانحه رانندگی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.