سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه گروه‌های خونی برای اهدای خون در خراسان رضوی فراخوانده شدند

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: ذخایر خونی رو به کاهش است، از همه‌ گروه‌های خونی درخواست می‌شود به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجید عبداللهی مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی با اشاره ضرورت اهدای خون در شرایط کرونایی و کاهش مراجعه مردم به پایگاه‌ها بدلیل سرما یا کرونا گفت: هیچ گونه نگرانی برای سرایت ویروس کرونا برای اهداکنندگان وجود ندارد.

او افزود: ذخایر خونی موجود سیر نزولی یافته که با ادامه این روند در روز‌های آینده ، پاسخگویی به بیماران نیازمند و مراکز درمانی با چالش مواجه خواهد شد.

مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت ادامه داد: نیاز به خون همیشه هست و با شعار "شور فاطمی، شعور مهدوی، در دهه فاطمیه پایگاه‌های اهدای خون  خراسان رضوی هر روز از ساعت  ۷/۴۵ تا۱۳/۰۰  آماده پذیرش داوطلبان اهدای خون خواهند بود.



بیشتر بخوانید


عبداللهی بیان کرد: همچنین از افراد بهبود یافته از بیماری ویروس کرونا درخواست شده است تا پس از یک ماه پلاسمای خون خود را برای درمان بیماران بدحال اهدا کنند.

او تصریح کرد: از بهبودیافتگان بیماری کرونا در خواست می‌شود به دلیل اینکه زمان وجود آنتی بادی این ویروس در بدن آنان کوتاه و محدود است هرچه زودتر برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

انتهای پیام//ف. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.