سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش حزب‌الله لبنان به ادعای انفجار در مرز اراضی اشغالی

عضو فراکسیون حزب‌الله در واکنش به خبر وقوع انفجار در جنوب لبنان اعلام کرد مقاومت زمانی که اقدامی انجام دهد آن را صراحتا اعلام می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه لبنان الجدید، «علی فیاض»، عضو فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان، به اخبار مبنی بر وقوع انفجار در مسیر گشتی رژیم صهیونیستی در مرز لبنان واکنش نشان داد.

او در مصاحبه با شبکه لبنان الجدید گفت: هیچ اقدام نظامی در مرزها در فلسطین رخ نداده و آنچه که صورت گرفته، ارتباطی با مقاومت ندارد.

فیاض افزود: ما از مدت‌ها شاهد این هستیم که اسرائیل نگران حملات مقاومت است اما مقاومت زمانی که اقدام به کاری کند، صراحتا آن را اعلام می‌کند.

او درمورد شنیده شدن صدای انفجارها در مرز با اراضی اشغالی گفت: در بیشتر برآوردها، این صدا به دنبال برگزاری مانورها و آموزش‌های اسرائیلی‌ها شنیده شده است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان نیز اعلام کرد که تل آویو به دنبال راهی دیگر برای مقابله است که شکست آن را نشان می‌دهد.

او گفت که احتمال جنگ با این رژیم وجود دارد و این سخن از باب حس مسئولیت پذیری، نه از باب ایجاد ترس و وحشت در دل مردم است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر وقوع انفجاری در مسیر خودروی گشت زنی این رژیم در مرزهای لبنان را تکذیب و اعلام کرد که صدای انفجارهایی که شنیده شد، ناشی از عملیات میدانی معمول ارتش رژیم صهیونیستی در مرزها بود. بر خلاف ادعاها هیچ بمبی در مسیر نیروها منفجر نشد.

رسانه‌های لبنانی صبح دیروز (شنبه) از وقوع انفجاری در مسیر خودروی گشتی رژیم صهیونیستی در مرزها و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست خبر دادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.