سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محموله گوشتی غیر بهداشتی در مهاباد معدوم شد

رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: بالغ بر ۵ تن گوشت ناسالم در مهاباد از چرخه مصرف خارج شد.

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال جاری در نتیجه بیش از ۲ هزار و ۱۲۶ نوبت بازدید بهداشتی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، ۵ هزار و ۸۸۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام کشف و ضبط شد.

آغاز با اشاره به نظارت بازرسان شبکه دامپزشکی بر کشتار دام در کشتارگاه صنعتی این شهرستان نیز افزود: در این مدت در مجموع ۳ هزار و ۹۶۰ راس دام سنگین (گاو و گوساله) و سه هزار و ۸۳۰ راس دام سبک (گوسفند و بز) در این کشتارگاه تحت نظارت بازرسان بهداشتی ذبح شده است.

او اضافه کرد: در این مدت بازرسان شبکه دامپزشکی مهاباد موفق شدند از ورود چندین لاشه راس دام سبک و سنگین قبل و بعد از کشتار در مجموع به وزن چهار هزار و ۲۰۰ کیلوگرم در کشتارگاه و یک هزار و ۶۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز، گوشت مرغ و آلایش‌های دامی و مرغی در مراکز عرضه از چرخه مصرف انسانی خارج کنند.

آغاز همچنین از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق تماس با شماره‌های ۴۲۴۴۲۲۲۸ و ۴۲۴۴۲۲۲۹ این شبکه اطلاع دهند تا در کمترین زمان موضوع بررسی شود و از خرید گوشت دام از قصابان دوره گرد و گوشت‌هایی که ممهور به مهر دامپزشکی نباشند، خودداری کنند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.