سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه گوشی شیائومی Mi 11 بدون شارژر

شرکت چینی شیائومی هم مثل شرکت‌های دیگر گوشی سازی تصمیم به حذف شارژر از جعبه گوشی‌ها گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی شرکت اپل تصمیم به حذف شارژر از جعبه‌های گوشی‌های جدید خود کرد تمامی شرکت‌های رقیب شروع به تمسخر این حرکت اپل کردند. وقتی شرکت سامسونگ گوشی Galaxy S21 خود را بدون شارژر به بازار عرضه کرد، این شرکت بدون هیچ سر و صدایی شروع به حذف پست‌هایی که در آن شرکت اپل را مورد تمسخر قرار داده بود کرد.

اما شرکت چینی شیائومی واضح‌تر به این موضوع پرداخت و مدیرعامل این شرکت لی جون اعلام کرد گوشی جدیدشان که Mi 11 نام دارد بدون شارژر به بازار عرضه می‌شود. بعد از اعلام شرکت اپل برای حذف شارژر‌ها شرکت شیائومی با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود گفت: هیچ چیزی از جعبه گوشی‌های این شرکت حذف نخواهد شد، اما در کمال تعجب در ۱۴ اکتبر تنها پس از گذشت چند ماه از این اعلام شیائومی شارژر‌ها را از جعبه گوشی‌ها حذف کرده و این کار را با شعار دوستدار محیط زیست انجام داده است، شعاری که تمام شرکت‌ها برای حذف شارژر از جعبه‌های خود داده‌اند تا خود را زیر بار نظرات منفی کاربران خلاص کنند.

تصمیم برای خذف شارژر‌ها، همه گوشی‌های شیائومی را شامل می‌شود

در ویدئویی که شرکت شیائومی منتشر کرده است، گفته می‌شود «Pack light in 2021» به این معنی است که تمامی گوشی‌های هوشمند آینده شیائومی بدون شارژر خواهد بود. همچنین این شرکت چینی تصویری از جعبه Mi 11 خود منتشر کرده است که در مقایسه با مدل قبلی قطر بسیار نازکی‌تری دارد. گفتنی است؛ گوشی جدید شیائومی در ۲۸ دسامبر رونمایی خواهد شد و قرار است اولین پرچمدار اندرویدی با تراشه جدید Qualcomm Snapdragon 888 باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۲ ۱۰ دی ۱۳۹۹
به نظر من این گوشی خیلی خفه تاحالا گوشیه که بدون شارژر باشه به گوشم نخورده ای کاش اونایی که موبایل ندارند یه دونه از این گوشی داشته باشند احتمالا نه %100قمتش بالاس حالا همه باید یه گوشی داشته باشند هیچی توی این مملکت ارزون نیست همه چیز گرونه بخدا من هیچی ندیده باشم که به چیزی ارزون باشه من برای این مملکت متاسفم ای کاش شاه بود ولی نیست
امین
۱۸:۱۴ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خدایی دنیا رو به پیشرفته یا رو به پس رفته؟
علی
۱۶:۵۸ ۰۹ دی ۱۳۹۹
ی زمانی گوشی میگرفتی ،هم شارژر داشت،هم تبدیل هم مموری،هم کابل usb هم هندزفری،خش گیر و گلس و قاب داشتن ،الان فقط جعبه هست و گوشی
محمد رحمتی
۱۴:۱۲ ۰۹ دی ۱۳۹۹
خوبه