سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اختلاس ۱۲ میلیارد ریالی در چهارمحال و بختیاری/یک نفر دستگیر شد

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری یک متهم و کشف اختلاس به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان بروجن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی شکایت نماینده حقوقی یکی از بانک‌های استان، مبنی بر اختلاس یکی از کارمندان این بانک در شعبه گندمان شهرستان بروجن، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران ضمن هماهنگی با عوامل بازرسی و نظارتی بانک و انجام تحقیقات گسترده فنی و تخصصی، یکی از کارمندان شعبه یادشده را بعنوان متهم شناسایی و دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کارمند بانک با سوءاستفاده از موقیعت شغلی خود، طی ۲۹ مرحله بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال از حساب مشتریان به نفع خود برداشت کرده است.

امان اللهی اضافه کرد: متهم در بازجویی فنی پلیس و در مواجهه با ادله موجود به ۲۹ فقره اختلاس اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهرکرد معرفی و با حکم مرجع قضایی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.