سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۰ رشته ورزشی در ورزش شهروندی همدان

رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان گفت: هم اکنون ۴۰ رشته ورزشی متنوع به شکل آموزشی و مسابقه‌ای برای شهروندان همدانی فعال است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید پناه آبادی، رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان اظهار داشت: باتوجه به شرایط کرونایی در جامعه و محدودیت در تجمع ها، برخی از این رشته‌ها را به شکل مسابقه‌ای در قالب برخط و حضوری برگزار کردیم.

پناه آبادی بیان کرد: هدفگذاری ورزش شهروندی همدان بکارگیری و فعالیت ۱۰ درصد از جمعیت این شهر در فعالیت ورزشی است که به خوبی با برنامه‌ریزی اعضای کمیته اجرایی شده و تا سال آینده تحقق خواهد یافت.

او با تأکید بر اینکه نگاه علمی و تأثیرگذار در رشد و اعتلای ورزش شهروندی داشته ایم، گفت: ۲۰۰ عضو فعال و باتجربه را برای برنامه‌ریزی و اجرای ورزش شهروندی در رشته‌های مختلف بکار گرفته ایم و اغلب در این حوزه صاحب نظر و تخصص هستند.

پناه آبادی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های بسیار مطلوب ورزشی از سوی شورا و شهرداری در همدان گفت: در حال حاضر ۲۷ مجموعه اختصاصی روباز و چندمنظوره را برای توسعه ورزش شهروندی در اختیار داریم و چندین زمین ورزشی چندمنظوره نیز در حال احداث است.

رئیس کمیته ورزش شهروندی شهرداری همدان خواستار توجه دستگاه ورزش استان به این حوزه شد و افزود: نباید این تصور باشد که ورزش شهروندی تنها مختص شهرداری است بلکه توسعه آن در بین مردم جامعه نیازمند مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

این مسئول گفت: متأسفانه دستگاه ورزش همدان توجهی به این مقوله ندارد و با وجود چندین بار درخواست نشست دوجانبه پیرامون همکاری متقابل در توسعه ورزش شهروندی، استقبالی نشده است.

پناه آبادی اضافه کرد: خوشبختانه تمامی افرادی که در کمیته اجرایی و ستادی ورزش شهروندی همدان فعالیت دارند، به شکل افتخاری کار می‌کنند و این نشان از عشق و علاقه آن‌ها به توسعه ورزش در بین مردم است.

انتهای پیام/د 

برچسب ها: شهرداری ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.